Monday, June 22, 2009

Rileks and Single Rules :)

as usual,menunggu hari utk blalu haha stay rumah je tday.i thought nak kluar pegi the mall sbb my fren school tknik (atie) have a job for me so nak tgk la tmpat die,gaji die brape smua tp tk ade tman i cll sya,die busy.cll fiqa die tk ade duit,lgpun i tell my dad about this job and he's said"finish ur lesen first nanti senang and tggl brape blan akak nak pegi smbung stdy",i think its true.jd confused plak haha

btw,lately i know so many guys.yaa being single we can do whatever we want to do.just say it! haha i know this guys from myspce,they ask hp no and i just give it to them.sometimes it make me feel so jerk! bitch && stupid.betul ke?hm.so last saturday,i hangout wit my besties fiqa & sya and their friends act my frens too so one of the boys yg i kenal tu ajak jmpe so i jmpe la,aish nak menunggu mamat tu pnye la lame.so me && my frens jln2 la kat TS smntare tggu mmat tu then mamat tu hntar msj suruh kiteorg gerak jmpe kat BB.so kiteorg pun gerak BB,bile dah jmpe msing2 buat bodoh!die ngn mmbe2 die,aku ngn mmbe aku!hak alah baik tk payah jmpe cmtu doh,buat penat aku je!bodoh!geram aku.u knw whats?that guy always ask me to be his girlfrend daar syukur aku tk terime,u know why?bcz my frends say muke die mcm player,gangster,bnde2 negativ bg la kat die.paling best muke PEROGOL! thanks god my frends was there for me if tk aku dah buat kesilapan besar cpl ngn mamat tu and and thanks to fiqa,bcz die suruh jmpe and kwn2 dlu baru fkir nak cpl ngn someone,penasihat aku!haha ilove my besties and i jst want one guy that i love most,i just need to know that guy! oh god,help me to find that guy :)

No comments:

Post a Comment